2010年7月9日 星期五

我爱你♥♥♥

ferng ferng + andrew
ferng ferng + andrew啊哥錫返细佬♥andrew♥ferng ferng♥andrew♥ferng ferng 唔穿衣服><



今日我地去yuki屋子

去睇ferng ferng同埋他玩^^

妈咪好挂住你啊 衰仔♥ 好彩你系姑妈屋子不会坏蛋

姑妈甘錫你 咩都被你玩都唔玩

其实都系好吖 因为如果妈咪有一日唔嚮你身边 都要姑妈錫你

妈咪都唔会甘担心你嘛 妈咪傻左 又来乱乱讲耶>.<

ferng ferng 记得大个左要听教听话 如果妈咪不嚮你地两个身边一定要睇住细佬

andrew如果妈咪不嚮你身边你一定要听啊哥讲吖说话

你地两个千祈唔好打架啊 你地你这辈子就只有两兄弟 得一个啊哥 一个细佬

记住妈咪讲吖说话 妈咪可以的话系唔会丢下你地两个心肝宝贝

不过有好多也 你地大个左就会知道

makxxXxx

Jzbibibao♡
ferng ferng
♡andrew

----------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
------------------------------------------------
--------------------------------------------
--------------------------------------
---------------------------------
--------------------------
------------------
---------------
----------
------
----
---
--
-



我家的五只小小狗小坏蛋 + pug仔ferng ferng + pug zai

这五只都系我好錫吖小小黑面狗

哈哈 果日我真系好好笑 我放bobby出来玩

可能它太久没睇见我 太紧张左

我被他挖到整身都伤 到最尾总陪它左住我来錫

点知挖伤到个面

没关系啦 我錫它地 对我来讲咩都得吖来^^

^____________________________________
^

0 意見: